
Obecnie coraz trudniej jest przyciągnąć uwagę klientów poprzez zwykłe, standardowe działania reklamowe. Dlatego też reklamodawcy muszą szukać metod innowacyjnych, pozwalających na dotarcie do szerokich mas klientów. Podobnie jest z innymi organizacjami czy instytucjami – one także często muszą się promować i do tego celu wykorzystują metody marketingu innego niż standardowe. Jakie mogą to być metody? Oczywiście można wymienić wiele, ale do najpopularniejszych należy dystrybucja gadżetów reklamowych. Gadżety te, np. odzież reklamowa, są bardzo skuteczne w przyciąganiu uwagi ludzi, a to ze względu na elegancki wygląd i wiele innych walorów, którymi się charakteryzują. Przykładem odzieży reklamowej mogą być kurtki. W jakich okolicznościach mogą one być przydatne w marketingu firm i innych instytucji?
Przede wszystkim należy podkreślić, że kurtki, tak jak każda odzież reklamowa z nadrukiem, nadają się zarówno do przykuwania uwagi ludzi, jak i do odgrywania roli prezentu dla potencjalnych klientów czy innych osób – w zależności kto konkretnie jest reklamodawcą. Kurtki nadają się na prezent idealnie, bowiem są przydatne w życiu, są eleganckie, a także umieszcza się na nich odpowiedniej wielkości nadruki.
Warto o tych nadrukach też coś napisać. Każda odzież reklamowa z nadrukiem jest upiększona dzięki niemu, ale oczywiście najważniejsza jest tu rola marketingowa nadruku. Rolę tę pełni, przedstawiając logo i nazwę marki, instytucji czy fundacji. Zawsze można też tam zawrzeć hasło reklamowe i inne treści, które w ten czy inny sposób promują daną organizację. Motywy graficzne stanowić będą uzupełnienie treści pisanych.
Jeśli chodzi o dystrybucję, co jest najważniejsze, kurtki, jak każda Odzież reklamowa z nadrukiem, mogą być przede wszystkim rozdawane. Nie tylko dlatego, że mają one być prezentami, ale też dlatego, że darmowy gadżet skuteczniej przyciąga klientów. Oczywiście bywa i tak, że kurtki i inne elementy odzieży są sprzedawane, ale jest to raczej rzadkość. O wiele częściej gadżety reklamowe (wszystkie) są darmowe.